Leefgroepen

Dagcentrum

Begeleid zelfstandig wonen

Thuisbegeleiding

Projecten & giften

 


Vacatures

De Wiekslag zoekt een administratief all round medewerker (1/2 tot 1 VTE)

 

Functiebeschrijving

De administratief medewerker werkt onder de rechtstreekse leiding van de directeur ondersteunende diensten. Hij/zij is lid van onze administratieve dienst en garandeert het ontwikkelen en optimaliseren van een kwaliteitsvolle dienstverlening met het oog op een kwaliteitsvolle hulpverlening. Het takenpakket wordt in overleg samengesteld, doch verwachten we zeer goede communicatieve vaardigheden en basiskennis van personeelsadministratie en/of cliëntadministratie.

 

Functieprofiel
o De administratief medewerker heeft een grondige kennis van         
   arbeidswetgeving en sociale wetgeving, regelgeving rond sociale maribel en     het toepassen van de sector cao's pc 319.01
o Hij/zij heeft kennis van cliëntregistratie en kinderbijslag in de bijzondere     
   jeugdzorg
o Hij/zij werkt heel nauwgezet en discreet.
o De administratief medewerker kan zowel zelfstandig werken als in   
   teamverband;
o De administratief medewerker personeel heeft goede kennis van MS Office       (word, excell, outlook, powerpoint). Hij/zij kan vlot andere programma's     
   aanleren.
o Kennis van een grafisch programma is een meerwaarde.
o Kennis van de werking van het loonverwerkingsprogramma eblox van
   SD Worx is een pluspunt.
o De kandidaat kan goed mondeling en schriftelijk communiceren, is     
   klantvriendelijk, zorgt voor een goede positieve uitstraling van onze     
   organisatie.
o De kandidaat is in het bezit een bachelor diploma of gelijkwaardig door   
   ervaring in een relevante richting
o De kandidaat is op de hoogte van de GDPR wetgeving
o Hij/zij kan ondersteuning bieden bij het uitwerken van projecten ifv subsidie    aanvragen 

Functie-inhoud

o Een correcte verwerking van de loonadministratie
o Verantwoordelijk voor de creatie en opvolging van personeelsdossiers. Hij/zij
   ondersteunt de medewerker en de directie bij het opmaken van de nodige
   documenten voor het personeelsdossier.
o Aangifte en opvolging van arbeidsongevallendossiers.
o Het implementeren van een automatische tijdsregistratie
o Instaan voor het onthaal op de hoofdzetel en telefoonpermanentie
o Administratieve ondersteuning geven aan onze verschillende afdelingen
o Een correcte verwerking van cliëntregistratie

 

Loon

Barema paritair comité 319.01 administratie

 

Indiensttreding

per 1 september

 

Plaats van tewerkstelling

Hoofdzetel de Wiekslag vzw
Wetzerstraat 14
3570 Alken 

 

Sollicitatieprocedure

Solliciteren via anja.cornelissen@dewiekslag.be voor 11 juni 2018 met brief en CV

 


Wervingsreserve


Bij het samenstellen van onze medewerksgroep houden wij rekening met de woonplaats. Door de aard van de opdracht is het nodig dat onze medewerkers snel en flexibel inzetbaar zijn.

Sollicitanten uit de volgende gemeenten kunnen in onze medewerkersgroep worden opgenomen:
Alken, As, Bekkevoort, Beringen, Bilzen, Borgloon, Diest, Diepenbeek, Geetbets, Genk, Gingelom, Halen, Ham, Hasselt, Heers, Herk-de-Stad, Herstappe, Heusden-Zolder, Hoeselt, Houthalen-Helchteren, Kortessem, Kortenaken, Lanaken, Landen, Leopoldsburg, Linter, Lummen, Maasmechelen, Nieuwerkerken, Riemst, Sint-Truiden, Tessenderlo, Tongeren, Wellen, Zonhoven, Zoutleeuw, Zutendaal
 

 

 

© 2018 browsbox - De Wiekslag VZW